onsdag 16 maj 2012

Böcker + tid = för lite!

Gaaah, alla dessa böcker som retar mig och kräver att bli lästa! Jag dignar under den fruktansvärda bördan... Det går inte en dag utan att jag har lånat med mig något hem från bibblan, fast att jag dyrt lovat mig själv att inte släpa hem fler böcker innan jag läst ut de jag håller på med. Och så, mitt i allt, så droppar de in  - reservationsmeddelandena från biblioteket om böcker att hämta. Så nu sitter jag här med Lisa Bjärbos Allt jag säger är sant (som jag har väntat på att få läsa) samtidigt som jag ska läsa ut: Värsta brorsan, Dödssynden, Det borde finnas regler, 100 sätt att leva klimatsmart och ett ytterligare ett antal böcker (som alla finns på bibblan). Vilket kravfyllt jobb jag har, och tur att jag är ledig imorgon!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar